Acunova2000 fremtidens acupunktur metode.

Disse behandlinger kan nu fås hos Allerslev Klinikken.

Ny metode i akupunktur,den er effektiv.

10-11-2014

Nu er vi  fuldt uddannet til  at kunne hjælpe dig,hvis du har så dårligt syn,at du er opgivet,af din Øjenlæge.så er vi nu uddannet hos Danmarks bedste Akupungtør  John Boel,som har opdaget en helt ny og effektiv akupungtur som hedder Acunova 2000.Den er så effektiv at John Boel har behandlet så mange Mennesker  med denne metode så de fleste har fået deres syn tilbage,efter  at de  var opgivet af Deres Øjenlæge. det gælder også hvis du er opgivet af din egen Læge, som fortæller dig at du må lære  at leve med dine  smerter. Også her har vi store mulighedder for at kunne hjælpe dig. Så der er virkelig håb forude,Opgiv aldrig,vi har nu også mulighed for at kunne hjælpe dig,i vores klinik i Allerslev   4 km fra Præstø  12 km til Vordingborg   26 km fra Næstved.

Ring til Kirsten Baltzer på Tlf.  28 15 36 00   og hør nærmere om den nye metode.

Det Bedste er dog at der ikke er tale om symptombehandling.Samtidigt med at smerterne bliver mindre for til sidst helt at forsvinde,Behandler vi også årsagen til Smerten,hvad enten det er ondt i ryggen,hovedpine,Frossen skulder,tennis albue,diskusprolaps,hjerteproblemer, forstuvninger,piskesmeld,menstruations-eller andre hormonelle problemer, maveproblemer,,Alle slags gigt, alle slags sportsskader- ja alle former for smerter.

Thorgund(23):  Totalt blind i 10 år efter færdselsuheld.Efter 9 ugers behandling:Godt 80% syn-fik senere kørekort.

Annika ( 12 ): Juvenil Macula Degeneration (AMD). 20% syn før behandlingen.Efter 1 år: 100% syn.

Dette er kun et meget lille udpluk af hvad den nye type akupunktur ,kan hjælpe med.

Nu kan vi i vores klinik i Allerslev ,behandle med den nye metode, klienter der bor her på Sydsjælland ,behøver ikke længere at køre den lange vej til København, for at få disse behandlinger ,Vi vil gøre det muligt for dig at blive behandlet her under trygge rammer.

Hver uge bliver ca.200,000 patienter verden over behandlet med Akupunktur 2000 af

Behandlere ,der har lært det.

De fleste af disse  patienter er opgivet af Lægevidenskaben

Der er resultat i ca.80%  tilfælle  med såkaldte uheldbredelige  sygdomme,som lægevidenskaben har opgivet.