SMERTER?Er du opgivet af din Læge.Ring til os.

18-September-2015

HAR DU SMERTER?VIL DU AF MED DEN?

Vi kan i mange tilfælde hjælpe allerede,ved første Behandling.
www.klinik-allerslev.dk tlf. 28153600 Kirsten.

Diskusprolaps

I Danmark har over 35% af den voksne befolkning en eller flere diskusprolapser! Det betyder, at over 1 million danskere har en diskusprolaps!
Heldigvis er situationen ikke så forfærdelig som det lyder. De fleste har nemlig ikke større gener af det end lidt "almindelig" ondt i ryggen og ved faktisk slet ikke at de har en prolaps. "Kun" et par hundrede tusinde har kraftige smerter fra en eller flere diskusprolapser. De har det til gengæld absolut ikke sjovt.
Ulidelige smerter, som kun morfin præparater kan dæmpe, følelsesløshed i en arm eller et ben, problemer med at holde på urin eller afføring, lammelser af muskler og andre symptomer er dagligdagen for deværst ramte.
Kun 10% af diskusprolaps patienterne kan hjælpes med operation, resten er henvist til måneder med daglig styrketræning.
Hos Boel Akupunktur har vi gennem årerne behandlet mange mange patienter med diskusprolaps. I dag er vi blevet rigtig gode til det, faktisk så gode, at vi vil have en bedring på en uge i stedet for måneder.
I nedenstående link, kan du læse, om hvad en diskusprolaps er, og hvad der kan gøres ved det. Der er også nogle små videoklip, hvor nogle af Boel Akupunkturs patienter fortæller, hvordan vi har hjulpet dem med deres diskusprolaps problemer. Den ene hedder Knud Erik. Da han kom til os i april i år, kunne han kun gå med rullator og fik 3 x 60 mg morfin og antidepressiv medicin hver dag. Efter 5 dage var han smertefri og kunne gå uden rullator. I dag har han det stadig godt og er trappet ud af den antidepressive medicin og får kun 2 x 10 mg morfin om dagen - ikke fordi han har smerter, men fordi han havde fået morfin i 9 år og det ikke har været let at trappe ud af det. Den type behandling kan også udføres her.Kirsten er uddannet hos John Boel.Kan vi ikke hjælpe dig så betaler du kun for forbrug,af nåle eller andet.

Vi har mulighed for at hjælpe 9-10,er du opgivet at din Læge,så prøv os,vi er helt sikker på resultat,Har du ikke mulighed  for at komme her på Hverdage,så holder vi gerne åben Lørdag-Søndag,det gør vi gerne  for at hjælpe dig,alle har ret til et godt liv uden smerter.Men lad være med at bilde dig selv ind at det er noget man skal tro på,man skal bare være åben overfor muligheden,giv det en chance.   ring til Kirsten på 28153600 for at høre hvad kan vi gøre for dig.